Full service digital agency.

Wij ontwikkelen digital experiences die een glimlach op je gezicht toveren

Leer ons kennen

NL slash EN

Open

Film.nl

NVPI wil mensen stimuleren om films en series via legale bronnen te bekijken door het vinden van die content makkelijker dan ooit te maken. Film.nl toont je met 1 zoekopdracht alle legale aanbieders van je favoriete films en series: van Netflix tot Nederland 1, en van bioscoop tot Blu-ray.

Bekijk de case

Union

Stadsfietsenmerk Union is voor weinigen compleet onbekend. In elke Nederlandse stationsfietsenstalling vind je er wel een paar. Jammer genoeg zijn dat echter lang niet allemaal spiksplinternieuwe tweewielers. In veel gevallen zijn ze eerder antiek. Maar met de introductie van hun nieuwste lijn fietsen, een nieuwe strategie en een nieuwe website gaat dat veranderen.

Bekijk de case

Oxfam Novib

Oxfam Novib heeft de programma’s van alle politieke partijen doorgelicht en in kaart gebracht in hoeverre de rechten van vluchtelingen en de naleving van internationale verdragen aan bod komen. 

Bekijk de case

BPD

Het kiezen en kopen van je nieuwe woning was nog nooit zo gemakkelijk. BPD is de eerste ontwikkelaar ter wereld die het online kopen van een woning mogelijk maakt. Het resultaat van een innovatief digital service design-traject.

Bekijk de case

Trucker app

TVM is de transportverzekeraar van logistiek Nederland. Ze willen het leven van de vrachtwagenchauffeur veiliger maken. Wij mochten ze daarbij helpen en vroegen ons af: kunnen we het leven van de vrachtwagenchauffeur ook meteen een beetje leuker maken? Ons antwoord heet Trucker!

Bekijk de case

Hans Anders

Hans Anders wil haar klanten een volwaardige omnichannel-ervaring bieden. Daarvoor was een online omgeving nodig die naadloos aansloot op de persoonlijke winkelervaring. Mooie uitdaging!

Bekijk de case

Timing

Hoe kunnen we nieuwe technologie gebruiken om werk gemakkelijker, sneller en slimmer te maken? Die vraag stelde uitzendbureau Timing ons. Ons antwoord? Zo!

Bekijk de case

Walibi Holland

Je bent jong en je wilt HARD GAAN! Dus ga je naar Walibi Holland, waar je de snelste en hoogste achtbanen van de Benelux vindt. De adrenaline die bij een bezoek aan Walibi door de aderen gutst, begint voortaan al te stromen als je op de website bent.

Bekijk de case

21Dimes

Als trotse partner van het North Sea Jazz Festival ondersteunt BNP Paribas al ruim 18 jaar jazz in al haar vormen. Dit jaar wil BNP Paribas North Sea Jazz fans iets extra’s bieden: een online concept dat past bij de merkwaarden en meer diepte geeft aan het partnerschap met North Sea Jazz. 

Bekijk de case

Arcadis

Arcadis is met meer dan 28.000 medewerkers over de hele wereld actief op het gebied van de natuurlijke en gebouwde omgeving. TamTam realiseerde de global website in meer dan 30 landen en 10 talen. Het verhaal van een B2B website met een focus op slimme content marketing.

Bekijk de case

It’s HBO

In de snel veranderende wereld van tv is het voor eersteklas speler HBO belangrijk boven het maaiveld te blijven uitsteken. Vooral online. Daarom hebben we de rijkheid van hun beelden ingezet om televisiefans te verleiden en aan te moedigen zich in te schrijven.

Bekijk de case

NLGroeit

Het gebeurt niet vaak dat Hare Majesteit Koningin Máxima een door ons gemaakt platform lanceert. Maar nlgroeit is dan ook niet zomaar een project. Het online platform voor groei, kennis en inspiratie moet een motor voor onze economie worden.

Bekijk de case

Artsen zonder Grenzen

Toen Artsen zonder Grenzen ons vroeg een nieuwe website voor ze te ontwikkelen, besloten wij de focus te leggen op de ware helden van deze bekende non-profit organisatie: de hulpverleners ter plaatse. Na lancering verdubbelde het aantal bezoekers dat bereid is te doneren.

Bekijk de case

Nationale Opera & Ballet

Begin 2014 werden drie vooraanstaande culturele organisaties een. De Nederlandse Opera, Het Nationaal Ballet en het Amsterdamse Muziektheater gingen vanaf toen verder onder de naam Nationale Opera & Ballet. Wij maakten een super visuele website voor dit nieuwe instituut waarin de rijkheid en het karakter van opera en ballet hand in hand gaan met maximale conversie.

Bekijk de case

Oxxio

Energieleverancier Oxxio doet de dingen graag net even anders. Als strategisch partner zijn we nauw betrokken bij Oxxio en haar klanten. Binnen de propositie ‘Energie in eigen hand’ geven we klanten volledig inzicht in hun energieverbruik. En niet alleen klanten van Oxxio: iedereen kan gebruikmaken van de nieuwste Oxxio-app.

Bekijk de case

Florensis

Florensis levert veredelings- en vermeerderingsmateriaal aan professionele kwekers. Het tweedegeneratie familiebedrijf uit 1941 kent een traditie van innovatie door het gebruik van de modernste kweektechnieken. Ze zetten die traditie nu digitaal voort met een volledig online ecosysteem. En wij mochten ze daarbij helpen!

Bekijk de case

Mojo

Noem een willekeurig groot megaconcert of festival in Nederland en de kans is groot dat het uit de koker van Mojo komt. Dit was altijd bekend maar in de loop der tijd verdween Mojo steeds meer naar de achtergrond. Letterlijk ook, de organisator werd minder zichtbaar. We werden gevraagd het tij te keren en Mojo zijn mojo terug te geven.

Bekijk de case

Pathé Thuis

Tegen het eind van 2011 bundelden TamTam en Pathé hun krachten om Pathé Thuis te lanceren: de innovatieve Video On Demand (VOD) dienst van Pathé. Het streven was om met dit nieuwe On Demand platform in zoveel mogelijk huishoudens, op zoveel mogelijk apparaten meteen een flink marktaandeel te veroveren.

Bekijk de case

VaarWater

Om de drukte op de Amsterdamse wateren in goede banen te leiden, vroeg Waternet ons een navigatie-app te ontwikkelen. De app VaarWater die we hiervoor bouwden telt het aantal boten in de binnenstad en voorziet gebruikers van actuele verkeersinformatie op het water. In slechts 10 dagen werd de app al 10.000 keer gedownload.

Bekijk de case

KNGF Geleidehonden

KNGF Geleidehonden wil het dagelijks leven van mensen met een beperking makkelijker maken door geleidehonden te trainen. Voor € 7,50 per maand kun je bij KNGF een pup adopteren die wordt opgeleid tot zo’n professionele geleidehond. KNGF vroeg ons doneren aantrekkelijker te maken.

Bekijk de case

De Hypotheker

Om een prominente plek te behouden binnen het enorme aanbod van hypotheekadviseurs, heeft De Hypotheker perfecte rekentools nodig en een self-service omgeving die aanzet tot het maken van een afspraak. We bouwden een self-service omgeving die zowel de adviseurs als huizenkopers tegemoetkomt.

Bekijk de case

De Alliantie

De Alliantie is één van de grootste sociale woningcorporaties van Nederland voor mensen met lagere tot gemiddelde inkomens. Omdat de kosten voor persoonlijk contact erg hoog lagen, vroeg De Alliantie ons hun activiteiten verder te digitaliseren. Onze oplossing? Een self-service app die zo leuk is, dat je hem liefst elke dag wilt gebruiken.

Bekijk de case

Schaatsen.nl

Schaatsen.nl was vooral een nieuwssite, maar de KNSB en hoofdsponsor KPN wilden er een allesomvattend schaatsplatform van maken dat alle schaatsliefhebbers verbindt.

Bekijk de case

Ziggo

Met de introductie van de nieuwe mediabox Horizon en het overgaan van UPC in Ziggo liep het online sentiment behoorlijk terug. Als strategisch partner van UPC hebben we geholpen de klanttevredenheid te vergroten.

Bekijk de case

Kamer van Koophandel

Eén van de taken van de Kamer van Koophandel (KvK) is ondernemers helpen en aan de hand nemen. Daarom zijn we gestart om de processen binnen de KvK op Service Design aan te pakken.

Bekijk de case