Full service digital agency.

Wij ontwikkelen digital experiences die een glimlach op je gezicht toveren

Leer ons kennen

NL slash EN

Nieuwe directie TamTam

Per 1 mei zijn Frank Schmid en Dimi Albers beiden als Managing Director toegetreden tot de directie van TamTam. Samen zijn ze verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het bureau en nemen daarmee het stokje over van oprichters Paul en Bart Manuel.

Albers, eerder verantwoordelijk voor TamTam Amsterdam, focust zich op Strategy, Creative & Technology. Frank Schmid is begin dit jaar aangetrokken als Managing Director met een focus op Operational Excellence, groei en internationalisering. Hiervoor werkte Schmid als Managing Director bij energieleverancier Oxxio.

Paul en Bart Manuel blijven verantwoordelijk voor een aantal accounts en focussen zich op het verder uitbouwen van TamTam in Nederland en daarbuiten. Bart Manuel: “Het versterken van specifieke expertises is in onze zeer veranderlijke en competitieve wereld belangrijk om de beste oplossingen voor onze klanten te blijven maken. Met de recente overname van Supersteil is de eerste stap gezet.”

De benoemingen maken onderdeel uit van de reeds vorig jaar ingezette koers van de full service digital agency; vanuit een geloof in digital service design klanten in de volle breedte ondersteunen in het realiseren van hun digitale ambities.

“Met Dimi en Frank hebben we sterk en evenwichtig team”, aldus Paul Manuel. “Dimi put uit jarenlange ervaring bij TamTam, Frank brengt frisse inzichten vanuit klantzijde met zich mee. Het geeft veel voldoening dat TamTam uitstekend loopt. Ons breed georiënteerde team werkt elke dag keihard om prachtig werk te realiseren en is bij Dimi en Frank in goede handen qua aanvoering.”

Schmid en Albers: “Paul en Bart hebben TamTam in 19 jaar opgebouwd tot wat het nu is. Eén van de meest toonaangevende digitale bureaus met een helder signatuur en ijzersterke cultuur. Het stokje van hun overnemen is een eer én biedt een geweldige kans om de verdere groei van TamTam vorm te gaan geven.”