Full service digital agency.

Wij ontwikkelen digital experiences die een glimlach op je gezicht toveren

Leer ons kennen

NL slash EN

De week van Coen

Maandag

Om 7:30 stap ik in Amsterdam op de Intercity Direct. Vanochtend rond ik de maandrapportage van operaballet.nl af, waarin de klant ziet hoe het gaat met de website, de campagnes en de online kaartverkoop. In de middag heb ik een meeting met Team Insights. We zijn inmiddels met een flinke club: in 2 jaar tijd groeiden we van 3 naar 13 man. Met een pizza in de hand kijken we diverse talks terug van Conversion Hotel: een CRO-conferentie waar een aantal van ons is geweest.

Dinsdag

Vandaag ga ik aan de slag voor schaatsen.nl. Vorige week hebben we een pilot gestart voor een social campagne in samenwerking met ons zusje a friend of mine. We evalueren de campagne met het team van schaatsen.nl bij ons op kantoor. ’s Middags geef ik bij de KNSB in Utrecht een demo aan de directie en de sponsor KPN. Samen met Michaël, de Digital Manager van de KNSB, presenteer ik de laatste ontwikkelingen op schaatsen.nl en de eerste resultaten van de social campagne. Ik kom net op tijd terug op kantoor voor de wekelijkse bootcamp. Met trainer Silvia en 8 collega’s werken we bij het Olympisch Stadion hard aan onze sixpack.

Woensdag

Op woensdag start ik in Amsterdam, dus ik ga lekker op de fiets. Ik duik in Google Analytics om een analyse te verzorgen voor timing.nl. Telefonisch neem ik met de marketeer van Timing de SEO-ontwikkelingen door. Door de teksten op de landingspagina’s te herschrijven en de opzet van de pagina’s aan te passen, zullen de pagina’s hoger ranken in Google. In de middag ga ik naar het Experience Center van Gazelle in Amersfoort, waar je de allernieuwste e-bikes van Gazelle uit kunt proberen. Best spannend, we presenteren vanmiddag de digitale strategie van 2017 aan het marketingteam. Het wordt een mooi jaar voor gazelle.nl: sinds kort is het namelijk mogelijk om online fietsen te bestellen. De samenwerking is nieuw, dus sluiten we de dag af in een restaurant om elkaar beter te leren kennen.

Donderdag

Goedemorgen! Het is eindelijk weer eens gelukt: een rondje hardlopen door het park voordat ik naar kantoor ga. Om 9:00 uur neem ik met Annelou haar afstudeerverslag door. Annelou loopt stage bij ons in Team Insights. Ze doet onderzoek naar conversie-optimalisatie van onze klant hansanders.nl. Superleuk om te zien hoe zij met haar design-achtergrond de wereld van user experience en conversie-optimalisatie dichter bij elkaar brengt.

Vrijdag

Deze vrijdag werk ik op locatie bij Arcadis. Vandaag behalen we een mooie mijlpaal, want de dashboards met belangrijkste KPI’s zijn af en kunnen bij de marketingafdeling aan de muur worden opgehangen. Na de lunch werk ik aan een businesscase en bereken ik hoeveel extra leads Arcadis zou krijgen als we enkele optimalisaties op de website doorvoeren. Met deze informatie kan het team van arcadis.com de juiste beslissingen maken voor de doorontwikkeling. Ik sluit de week af in Rotterdam met de TamTam Kerstborrel. In Club Bar blikken onze eindbazen Dimi en Joep met een vlammende speech terug op het afgelopen jaar. Wat was het mooi!

Sta je na het lezen van dit verhaal te trappelen om bij TamTam te komen werken? Snappen we. En dat kan! Check onze vacature voor webanalist en solliciteer: we kunnen je heel goed gebruiken!